أحمد العوضي ولا محمد أمام قولنا مين الممثل الأبدع في الدراما المصرية لـ موسم ٢٠٢٤

أحمد العوضي ولا محمد أمام قولنا مين الممثل الأبدع في الدراما المصرية لـ موسم ٢٠٢٤
أحمد العوضي ولا محمد أمام قولنا مين الممثل الأبدع في الدراما المصرية لـ موسم ٢٠٢٤

أحمد العوضي ولا محمد أمام قولنا مين الممثل الأبدع في الدراما المصرية لـ موسم ٢٠٢٤

قولنا مين الممثل لأبدع بالدراما المصرية علما بأن حبيب الملايين أحمد العوضي بطل مسلسل حق عرب ومن جه أخري محمد أمام بطل مسلسل كوبرا.

أحمد العوضي – Ahmed Elawady حبيب الملايين عبر الفيس بوك يطرح السؤال28🤔♥️👇

#جريدة_نسر_العروبة🇪🇬🦅🇪🇬

قد تكون صورة ‏‏‏٦‏ أشخاص‏ و‏تحتوي على النص '‏فن جريدة نسرالك روبة حبيب الملايين m احمد العوضي يطرح سؤال الحلقه ال 28 -١ لون العربيه اللي عربخد فيها عبد ربه وهو رايح الحاره؟؟؟ ۲_عرب هيجيب لمازن ا... اللي بيحبه يللا بينا وشیر السؤال لصحابك _حق# http://www.nesral3roba.com/‏'‏‏

محمد إمام يوجه رسالة إلى ابنة محمود الجندي.. ماذا قال؟

وجه الفنان محمد إمام، رسالة للفنانة مريم محمود الجندي، التى تشاركه بطولة مسلسل كوبرا، ويعرض في موسم رمضان الحالي.

ونشر صورة من كواليس مسلسل كوبرا وعلق قائلًا: «نسمة.. نانوسة عين أبوها مريم الجندي.. بنت الفنان الكبير الراحل محمود الجندي.. مش ممكن لذاذتها وحلاوتها».

وتابع: «مبسوط بيها جدًا ومحدش كان هيعرف يعمل الدور زيها، ليها مستقبل كبير ومُبهر».

محمد عادل إمام يشكر مخرج مسلسل “كوبرا”: “أكتر مخرج ارتحت في الشغل معاه”

قام الزعيم الصغير “محمد إمام” بتوجيه الشكر لمخرج المسلسل أحمد شفيق ونشر عدد من الصور التي جمعتهما معًا بالتصوير عبر حسابه الرسمي على تطبيق “X” وعلق: “المخرج أحمد شفيق، مشوار طويل من أول قعدة لأخر حلقة، فكر وقلق وتعب ومشاكل وضحك، وكنا مع بعض لحظة بلحظة وبنصبر بعض، وجه الوقت اني اتكلم عليه، تقريًا أكتر مخرج ارتحت في الشغل معاه، اشتغلت معاه زمان مسلسل خطوط حمرا اللي فرق معايا في مشواري، ودلوقتي كوبرا اللي نجاحه فوق الخيال، أستاذ أحمد أنا اتشرفت واستمتعت بالرحلة الجميلة دي معاك، شكرًا على إخلاصك ومجهودك وأخلاقك، شكرًا على كل حاجة، النجاح ده بتاعك أنت”.

حبيب الملايين أحمد العوضى: أنا مش رومانسى ملزق

كشف حبيب الملايين الفنان أحمد العوضى عن العديد من أسراره الشخصية وقال خلال حواره ببرنامج “ع المسرح”  مع الإعلامية منى عبد الوهاب إنه مش  رومانسي ملزق ولكن رومانسى برجولة وأضاف احمد العوضي فيه نوع من الرومانسية بيضايقني اللى بيبقى فيه تلزيق.

وتابع الفنان احمد العوي : الراجل لازم يبقى راجل في كل حاجة تركيبتى كده مشيرا إلى أن حب الراجل للست مش ضعف، وقال: عملت أدوار رومانسية بس هي مش نوعى بحب الأدوار الرومانسية على طريقة عرب السويركى.

وحول لجوئه لطبيب نفسي قال العوضي: ما روحتش لدكتور نفسي قبل كده ولا فكرت وما قابلتنيش مشكلة تستدعى أنى أروح لدكتور نفسي